MOLLET EN COMÚ RECLAMA REFORÇ EN L’ATENCIÓ TELEFÒNICA DELS SERVEIS MUNICIPALS
Des de fa mesos, els serveis telefònics de l’ajuntament estan desbordats, i considerem que cal posar recursos per reforçar-los i poder atendre tota la demanda.
Des de l’inici de la pandèmia, però més especialment els últims 3 o 4 mesos, s’ha vist molt incrementada la demanda d’informació per part de la ciutadania, sobre temes molt diversos. Com a conseqüència d’aquest increment, els serveis telefònics estan col·lapsats, i provoca llargues esperes de persones que requereixen d’informació o atenció per part de l’Ajuntament.
Reconeixem el treball de tot el personal municipal, en especial aquell que està de cara al públic i atenent els veïns i veïnes de Mollet, i per això mateix, cal que tinguin el suport necessari, i això passa per redimensionar el servei, d’acord amb el volum que hi ha, i per tal d’anar podent donar sortida.
Des de Mollet en Comú hem detectat que és probable que donat l’alt nombre de trucades a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), la manca de resposta fa que es derivi cap a telèfons d’altres serveis municipals més especialitzats, com serveis socials, que acaben atenent qüestions no pròpies. És un element doncs a tenir en compte, posar a l’abast de la ciutadania tota la informació d’on han de dirigir-se per a cada qüestió.
La possibilitat de fer múltiples tràmits online, – d’altra banda, obligatori per part de les entitats i associacions, no treu que molts veïns i veïnes necessitin fer consultes de forma telefònica, que no han trobat resposta a través de la pàgina web municipal, i per aquest motiu cal posar els recursos necessaris perquè es desencalli i els serveis operin de la millor manera.
Des de Mollet en Comú es demanarà una reunió amb els responsables polítics, per tal d’exposar amb més detall la problemàtica, compartir visions i aportar possibles solucions, en les que estem treballant.